Egy alkalmazott, meglehet?sen r¨¦szletes c¨ªmer tal¨¢lhat¨® rajta k?zvetlen¨¹l a d¨¦li poz¨ªci¨® alatt; minden ¨®r¨¢ban enyh¨¦n emelt sz¨¢mokkal egy¨¹tt. Meglep? m¨®don itt sz¨¦p ¨¦s minim¨¢lis a sz?vegmennyis¨¦g, a k?z¨¦ps? sz¨¢r alatt k¨¦t sor jelzi a mozg¨¢st¨ªpust replika rolex. Azt¨¢n van egy bels? 24 ¨®r¨¢s gy?r?, ami a Timex Weekenderre eml¨¦keztet, valamint s¨¢rga pip¨¢k a ker¨¹leten; amely meglep? m¨®don nem tartalmaz lumineszcenci¨¢t.
Galleries > ... > Vágányok és a peronok építése > 32 Images
To the overview
German (Deutsch)
English
Spanish (Español)
Hungarian (Magyar)
Vágányok és a peronok építése

A vágányok modulalapra rögzítésével még nem ért véget a vágányépítés művelete. Több lépcsőben fogjuk elérni az élethű, használt, napszítta vágányzatot.
Az első probléma máris az, hogy a gyári műanyag talpak sötétbarna és csillogó felülete illúzióromboló. A legritkább esetben lehet ilyen frissen berakott
talpat látni és ennek a modulnak a témájánál pedig közel száz éves talpakkal lehet találkozni. Ezért antikolási próbákkal kezdtünk. A legélethűbb
eredményt két lépcsőben véltük elérni. Az első művelet a talpak kifakítása nagyon felhigított Humbrol 28 matt festékkel. Ezután úgy néz ki mintha a
vágányt leöntötték volna fehér festékkel. Ezt a felüleletet kell majd később visszabarnítani olyan mértékben ahogy a valóságban is van. Erre a célra a
Revell 84 festéket használjuk majd.
Amikor ez kész lett jöhetett a sínszálak "rozsdásítása". Mondanom sem kell, mennyire csúnyán néz ki a fényesen csillogó nikkelezett sín. Sajnos nincs
a festékgyártók kínálatában ilyen szín, ezt nekünk kellett kikeverni. A legegyszerűbben csináltuk: kerestünk egy jó régi, sokat használt pályát (nem volt
nehéz) és elhoztunk róla egy rozsdával vastagon bevont ágyazatkövet. A festéket ennek a felületén látható rozsdának a színéhez hasonlóra kevertük.
Két színt használtunk: Revell 82 és 83. A 83 ból kellett több, talán kétharnad- háromnegyed résznyi. A festéket 5/00 Italeri ecsettel vittük fel, ez majdnem
a legvékonyabb tűecset.
A peronszegély Diósjenőn régi bontott betontalpakból áll. Ennek modellezéséhez a Fleischmann (ex-Roco) flexibilis (a merevebbik fajta) sínszál talpait
használtuk. Mivel ez faerezetű talp, ezért kissé át kellett alakiítani beton hatásúra. Ehhez a már ismert Humbrol 28 -as festéket használtuk.


0082
0083
0084
0085
0086
0087
0088
0089
0090
0091
0092
0093
0094
0095
0096
0097
0098
0099
0100
0101
0102
0103
0104
0105

< 12 >
Tip: Press s for search
Visits: Total:42950 Today:13Photo Gallery powered by TinyWebGallery 2.4.6powered by TinyWebGallery 2.4.6  | Help